752 visninger
|
Oprettet:
Giv ikke op! (råfodring) {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo så haft en pose kyllingehalse liggende i min lille fryser i ca 2 mrd. (har kun 1 1/2 skuffe, så der fylder sådan en pose meget). Jeg har selvfølgelig prøvet at give dem til missen... Men nej.
Men så idag... Mums sagde hun og vupti var den væk! Jeg har tidligere prøvet dels i små stykker og også som kvast kyllingehals, uden at hun var interesseret. Nu fik hun een fordelt i tre stykker...
Jeg er bare super glad, for jeg kunne jo nærmest høre hvor sundt det var! Gnaske gnaske
Så til andre som ikke kan få katten til at spise det I synes den skal spise: opgiv ikke. De kan skifte mening
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Alt nyt skal de lige se an før de overgivet sig de kære katte
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
Jeg har lige købt en mega sending (64 x 370 g) bozita, så det er standard pt, hvis der ikke falder en daggammel kylling af... Det får hun et par gange om ugen. Nu skal hun så nok have kylling + kyllingehals et par gange om ugen og bozita for resten. Der er fire forskellige slags, så der er lidt afveksling. Og så får hun selvfølgelig tørfoder - og hvad hun nu finder ude...
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
maj 2012
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Det er sådan det skal gøres. bare blive ved med at tilbyde og pludselig giver det pote !
maj 2012
Da de var gået fra leveren idag, skiftede jeg ud med kyllinge bryst efter en halv time.
sep 2012
mine drenge er bare ikke gode til det med lever og det er så vigtigt i råfodring.... bare typisk...
Men skal ned og tjekke en kød bazar i næste uge.
maj 2012
Sjovt nok er det tit det som jeg ikke syntes om lugten af, mine katte ikke vil spise, feks er fiskedåser ikke bare fiskedåser, jeg har købt dyre mærker som jeg syntes lugter af dårlig fiskehald og dem gider drengene ikke spise, Carny ocean vil de meget gerne have, og da jeg ikke kan tåle fisk og skaldyr, er det den eneste måde de får fisk på!
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
maj 2012
Røde og Mitti har fået råt fra små, så de har lært at betragte råt kød som mad.
Jeg ved ikke om udekatte som selv fanger og spiser råt kød er nemmere at lære, at kød kan spises?? Indekatte har jo aldrig smagt råt med minder det er blevet serveret for dem, og det kunne jo være det var en grund til det er så svært??
sep 2012
Efter han lærte at spise kød så begyndte han af sig selv at smage mere på de mus han fangede. Nu fanger han selv 50% af sin daglige mad. sådan ca.
Macro har også lært at fange mus men han er ikke klar til det med at spise dem endnu. Vi tror at Panda måske er klar men stadig er ved at etersøge gode jagt grunde i området
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 13
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 13
Giv ikke op! (råfodring)