{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Giv ikke op! (råfodring) {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo så haft en pose kyllingehalse liggende i min lille fryser i ca 2 mrd. (har kun 1 1/2 skuffe, så der fylder sådan en pose meget). Jeg har selvfølgelig prøvet at give dem til missen... Men nej.
Men så idag... Mums sagde hun og vupti var den væk! Jeg har tidligere prøvet dels i små stykker og også som kvast kyllingehals, uden at hun var interesseret. Nu fik hun een fordelt i tre stykker...
Jeg er bare super glad, for jeg kunne jo nærmest høre hvor sundt det var! Gnaske gnaske smiley

Så til andre som ikke kan få katten til at spise det I synes den skal spise: opgiv ikke. De kan skifte mening smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giv ikke op! (råfodring)
  • #2   13. sep 2013 Sikke et succes smiley

Alt nyt skal de lige se an før de overgivet sig de kære katte smiley

• #3   13. sep 2013 Nej hun får alt muligt dog ikke smiley smiley
    Jeg har lige købt en mega sending (64 x 370 g) bozita, så det er standard pt, hvis der ikke falder en daggammel kylling af... Det får hun et par gange om ugen. Nu skal hun så nok have kylling + kyllingehals et par gange om ugen og bozita for resten. Der er fire forskellige slags, så der er lidt afveksling. Og så får hun selvfølgelig tørfoder - og hvad hun nu finder ude... smiley

• #4   13. sep 2013 Skønt, skønt smiley ved mine er det så gået den modsatte vej.. De gider nærmest kun kylling og hakkekød pt..

• #5   14. sep 2013 Mine vil ikke have hakket, men gerne helt kød.

• #6   14. sep 2013 Tillykke med fremgangen ! smiley
    Det er sådan det skal gøres. bare blive ved med at tilbyde og pludselig giver det pote !

• #7   14. sep 2013 Jeg fandt en ting mere som mine ikke ville have smiley kalve lever! Men det går ikke til spille, det får min datters hund<3

Da de var gået fra leveren idag, skiftede jeg ud med kyllinge bryst efter en halv time.

profilbillede
  • #8   15. sep 2013 Ja nogle gange når kattene er besværlige tager jeg mig selv i at ønske jeg havde en hund der ville tage resterne... smiley
    mine drenge er bare ikke gode til det med lever og det er så vigtigt i råfodring.... bare typisk... smiley Leder efter alternativerne, nyre, lunge, tunge osv til organer men det er ikke noget man finder der hvor jeg normalt handler.
    Men skal ned og tjekke en kød bazar i næste uge.

• #9   15. sep 2013 Jeg spiser aldrig lever smiley og meget sjældent leverpostej, for den skal være frisk og varm, dagen efter bliver den ikke rørt, for så syntes jeg den lugter og smager forkert.

Sjovt nok er det tit det som jeg ikke syntes om lugten af, mine katte ikke vil spise, feks er fiskedåser ikke bare fiskedåser, jeg har købt dyre mærker som jeg syntes lugter af dårlig fiskehald og dem gider drengene ikke spise, Carny ocean vil de meget gerne have, og da jeg ikke kan tåle fisk og skaldyr, er det den eneste måde de får fisk på!

• #10   15. sep 2013 Jeg har opgivet (: Nu gider jeg simpelhen ikke spilde mere kød på de 2 tosser. Jeg har virkelig prøvet alt mulig slags kød, intet vil de have. For at de over hoved ville SMAGE på råt kød måtte jeg putte det i munden på dem med tvang. Jeg har prøvet at blande det med dere foder, yndlings godbidder, ikke engang godbidderne vil de spise fordi der har været råt på!

• #11   15. sep 2013 Sådan var det også med Manne og Birk.
    Røde og Mitti har fået råt fra små, så de har lært at betragte råt kød som mad.

Jeg ved ikke om udekatte som selv fanger og spiser råt kød er nemmere at lære, at kød kan spises?? Indekatte har jo aldrig smagt råt med minder det er blevet serveret for dem, og det kunne jo være det var en grund til det er så svært??

• #12   15. sep 2013 jeg tror helt klart at det er nemmere at lære en udekat som allerede fanger mus at kød er mad. Da mine drenge blev til udekatte begyndte Aidan at fange mus først, men ud over at vise mig at han kunne så vidste han ikke hvad han skulle gøre med den døde mus.
    Efter han lærte at spise kød så begyndte han af sig selv at smage mere på de mus han fangede. Nu fanger han selv 50% af sin daglige mad. sådan ca.

Macro har også lært at fange mus men han er ikke klar til det med at spise dem endnu. Vi tror at Panda måske er klar men stadig er ved at etersøge gode jagt grunde i området smiley

• #13   25. okt 2013 hvad må man give dem af råt kød? er lidt i tvivl? smiley man kan vel ikke bare købe råt kyllingebryst i nærmeste supermarked og give til sin kat, kan man? smiley

• #14   25. okt 2013 Stephanie: Jo det kan du sagtens. Dog skal du være opmærksom på, at det ikke er fyldt med lage/ er neutralmarinet.

• #15   25. okt 2013 okay, tak smiley

Kommentér på:
Giv ikke op! (råfodring)

Annonce